UA
viber viber +38(068)5057770
Закрыть корзину
Кошик0(пусто)

Товарів немає

0 грнВсього

ОформленняПродовжити

Товар успішно додано до вашого кошика
Кількість
Всього
У вашому кошику 0 товарів.У вашому кошику є 1 товар.
Всього продуктів
Повна доставка Бути визначеним
Всього

Категорії

  • Наша Україна
  • Дітям
  • Патріотичні
  • День медика
  • День батька
  • Чоловікам
  • Повсякденні
  • День Вчителя
  • Професії
  • Новинки
  • Великдень
  • ХХХ
  • Коханим
  • Жінкам
  • 8 Березня
  • Свята
  • Українські
  • День Мами
  • Родичам
  • Весь каталог

Manufacturers

  • Shokosmile

Suppliers

  • Shokosmile

Оплата і доставка

Доставка по Україні

logo_3.jpg

Доставка по Україні здійснюється сервісом доставки Нова пошта. Надсилаємо замовлення протягом 24 годин з моменту оформлення покупки з понеділка по п'ятницю .

Орієнтовна вартість доставки:

- на відділення Нової пошти від 45 грн (за передоплатою)

- кур'єром Нової пошти від 65 грн (по передоплаті)

- післяплатою на відділення Нової Пошти від 70 грн

*При замовленні від 10 00 грн за передоплатою - доставка до міста на відділення Нової пошти безкоштовна .

Самовивіз

Для мешканців Дніпропетровська є можливість забрати замовлення у нас в офісі на вул. Дмитра Кедріна 53, офіс 1008.
Режим роботи офісу: з 10.00 до 18.00 з понеділка до п'ятниці.

Способи оплати

- Накладений платіж . Оплата післяплатою при отриманні посилки в офісі транспортної компанії Нова Пошта або при отриманні кур'єру. В даному випадку вам доведеться сплатити комісію служби за пересилання грошей.

- Visa та Master Card. При оформленні замовлення ви можете зробити оплату банківською картою Online. Перевірте, щоб на вашій карті був достатній ліміт оплати через інтернет.

- Приват 24. Ви маєте можливість зробити оплату на карту Приватбанку за допомогою онлайн системи «Приват 24»

- Оплата на картку ПриватБанку. Ви можете зробити оплату на карту Приватбанку за допомогою терміналів самообслуговування.

Система знижок

- при замовленні від 1000 грн. - 5%
- при замовленні від 3000 грн. - 10%

Повернення та обмін

Повернення та обмін продуктів харчування неналежної якості відбувається відповідно до закону «Про захист прав споживачів»

Можливе лише повернення продуктів харчування неналежної якості . Продукти належної якості не підлягають поверненню. Претензії покупця щодо повернення приймаються лише у межах терміну придатності харчового продукту , який обов'язково встановлюється ними. Повернення продуктів харчування до магазину після закінчення терміну придатності не допускається. Допускається обмін або повернення продуктів харчування лише в тому випадку, якщо після покупки було дотримано правил зберігання продукту покупцем.

Кожен покупець, який виявив погану якість товару, має право звернутися з обґрунтованою претензією до магазину та вимагати на свій вибір:

-Замінити прострочений продукт на такий самий, але з нормальним терміном придатності. Доставка товару у разі оплачується продавцем.

-Повернути гроші за товар неналежної якості .

Відповідно до закону, при поверненні товару належної якості розрахунки зі споживачем здійснюються виходячи із вартості товару на момент покупки. Кошти, сплачені за товар, повертаються покупцеві в день повернення покупки. Якщо продавець (магазин) не має можливості повернути гроші відразу — виплати здійснюються не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару та письмової заяви на повернення.

Повернення коштів здійснюється у спосіб, яким здійснювалася оплата — банківським переказом на зазначені покупцем у заяві реквізити або готівкою.