UA
Категорії
  • Наша Україна
  • Дітям
  • День медика
  • На кожен день
  • День вчителя
  • Професії
  • День Знань
  • Новий Рік
  • Великдень
  • ХХХ
  • Коханим
  • 8 Березня
  • Свята
  • Родичам
  • Жінкам
  • День захисника України
  • Новинки
  • Чоловікам
  • Весь каталог
  • 14 Лютого
  • Розетка
    • Цукерки у коробці
    • Шоколад
    • Чай
    • Кава
    • Цукерки у м'якій упаковці
    • Подарункові набори
  • Матусі
  • Батьку
  • День Народження
  • Весілля
  • День Незалежності
  • День Перемоги
  • День Родини
  • Хіт
  • Панно

Manufacturers

  • Shokosmile

Suppliers

  • Shokosmile

Оплата і доставка

Доставка по Україні

logo_3.jpg

Доставка по Україні здійснюється сервісом доставки Нова пошта. Надсилаємо замовлення протягом 24 годин з моменту оформлення покупки з понеділка по п'ятницю .

Орієнтовна вартість доставки:

- на відділення Нової пошти від 70 грн (за передоплатою)

- кур'єром Нової пошти від 105 грн (по передоплаті)

- післяплатою на відділення Нової Пошти від 100 грн

Способи оплати

- Накладений платіж . Оплата післяплатою при отриманні посилки в офісі транспортної компанії Нова Пошта або при отриманні кур'єру. В даному випадку вам доведеться сплатити комісію служби за пересилання грошей. Цей варіант доступний для замовлень понад 1000 грн.

- Visa та Master Card. При оформленні замовлення ви можете зробити оплату банківською картою Online. Перевірте, щоб на вашій карті був достатній ліміт оплати через інтернет.

- Приват 24. Ви маєте можливість зробити оплату на карту Приватбанку за допомогою онлайн системи «Приват 24»

- Оплата на картку ПриватБанку. Ви можете зробити оплату на карту Приватбанку за допомогою терміналів самообслуговування.

Система знижок

- при замовленні від 1000 грн. - 5%
- при замовленні від 3000 грн. - 10%

Повернення та обмін

Повернення та обмін продуктів харчування неналежної якості відбувається відповідно до закону «Про захист прав споживачів»

Можливе лише повернення продуктів харчування неналежної якості . Продукти належної якості не підлягають поверненню. Претензії покупця щодо повернення приймаються лише у межах терміну придатності харчового продукту , який обов'язково встановлюється ними. Повернення продуктів харчування до магазину після закінчення терміну придатності не допускається. Допускається обмін або повернення продуктів харчування лише в тому випадку, якщо після покупки було дотримано правил зберігання продукту покупцем.

Кожен покупець, який виявив погану якість товару, має право звернутися з обґрунтованою претензією до магазину та вимагати на свій вибір:

-Замінити прострочений продукт на такий самий, але з нормальним терміном придатності. Доставка товару у разі оплачується продавцем.

-Повернути гроші за товар неналежної якості .

Відповідно до закону, при поверненні товару належної якості розрахунки зі споживачем здійснюються виходячи із вартості товару на момент покупки. Кошти, сплачені за товар, повертаються покупцеві в день повернення покупки. Якщо продавець (магазин) не має можливості повернути гроші відразу — виплати здійснюються не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару та письмової заяви на повернення.

Повернення коштів здійснюється у спосіб, яким здійснювалася оплата — банківським переказом на зазначені покупцем у заяві реквізити або готівкою.