- Головна
- Оплата і доставка
Наша Україна Дітям На кожен день Професії Новий Рік 18+ Коханим Свято весни Свята Родичам Жінкам Новинки Чоловікам Весь каталог День закоханих Розетка Цукерки у коробці Шоколад Чай Кава Цукерки у м'якій упаковці Подарункові набори Чашки
Матусі Батьку День Народження Весілля Хіт Чашки Подарункові набори
Shokosmile
Shokosmile
Оплата і доставка
Доставка по Україні
Доставка по Україні здійснюється сервісом доставки Нова пошта. Надсилаємо замовлення протягом 24 годин з моменту оформлення покупки з понеділка по п'ятницю .
Орієнтовна вартість доставки:
- на відділення Нової пошти від 70 грн (за 100% передоплатою)
- кур'єром Нової пошти від 105 грн (по 100% передоплаті)
- післяплатою 100% на відділення Нової Пошти від 100 грн
Способи оплати
- Накладений платіж . Оплата післяплатою при отриманні посилки в офісі транспортної компанії Нова Пошта або при отриманні кур'єру. В даному випадку вам доведеться сплатити комісію служби за пересилання грошей. Цей варіант доступний для замовлень понад 1000 грн.
- Visa та Master Card. При оформленні замовлення ви можете зробити оплату банківською картою Online. Перевірте, щоб на вашій карті був достатній ліміт оплати через інтернет.
- Приват 24. Ви маєте можливість зробити оплату на карту Приватбанку за допомогою онлайн системи «Приват 24»
- Оплата на картку ПриватБанку. Ви можете зробити оплату на карту Приватбанку за допомогою терміналів самообслуговування.
Система знижок
- при замовленні від 1000 грн. - 5%
- при замовленні від 3000 грн. - 10%
Повернення та обмін
Повернення та обмін продуктів харчування неналежної якості відбувається відповідно до закону «Про захист прав споживачів»
Можливе лише повернення продуктів харчування неналежної якості . Продукти належної якості не підлягають поверненню. Претензії покупця щодо повернення приймаються лише у межах терміну придатності харчового продукту , який обов'язково встановлюється ними. Повернення продуктів харчування до магазину після закінчення терміну придатності не допускається. Допускається обмін або повернення продуктів харчування лише в тому випадку, якщо після покупки було дотримано правил зберігання продукту покупцем.Кожен покупець, який виявив погану якість товару, має право звернутися з обґрунтованою претензією до магазину та вимагати на свій вибір:
-Замінити прострочений продукт на такий самий, але з нормальним терміном придатності. Доставка товару у разі оплачується продавцем.
-Повернути гроші за товар неналежної якості .
Відповідно до закону, при поверненні товару належної якості розрахунки зі споживачем здійснюються виходячи із вартості товару на момент покупки. Кошти, сплачені за товар, повертаються покупцеві в день повернення покупки. Якщо продавець (магазин) не має можливості повернути гроші відразу — виплати здійснюються не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару та письмової заяви на повернення.
Повернення коштів здійснюється у спосіб, яким здійснювалася оплата — банківським переказом на зазначені покупцем у заяві реквізити або готівкою.